woensdag 30 januari 2013

boxjes van mobiele telefoon



Met veel spijt gooi ik deze boxjes weg. Ik kreeg ze bij de mooiste mobiele telefoon die ik ooit heb gehad, een wit met oranje Sony Ericson. De telefoon raakte ik al na één of twee maanden kwijt op Plein 40-45 in Amsterdam Nieuw-West. Na afloop van een bijeenkomst van 'het Geheugen van West'  in Slotermeer liep ik daar een rondje over de markt en at er een Vietnamese loempia. Waarschijnlijk is de telefoon toen uit mijn tas gevallen. Ik heb nog lang mijn nummer gebeld, maar er werd nooit opgenomen. De boxjes bewaarde ik omdat ze zo mooi zijn vormgegeven. Een jaar later ontmoette ik via mijn werk iemand met dezelfde telefoon. Ze had deze tweedehands gekocht in de Kinkerstraat. Ik was ervan overtuigd dat dit mijn verloren telefoon was en was van plan haar dan maar mijn boxjes te geven, maar ik ben haar uit het oog verloren. .  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten